Het is voorbij!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siebe Munten - WaarBenJij.nu Het is voorbij!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

Het is voorbij!!

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

20 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hier is ie dan! Het allerlaatste verslag vanuit Guernsey! Hij zal niet meer zo lang zijn als de laatste.

Vrijdag 10 September:
Mijn laatste drukke vrijdag op kantoor. Toen ik op kantoor kwam bleek dat het niet heel druk word in mijn laatste weekend. Rond 4 uur had ik nog 2 aankomsten en daarna nog 1 bezoekje.

Zaterdag 11 September:
Dit was mijn laatste zaterdagmorgen op het vliegveld. Voor de laatste keer kwam de Rotterdam vlucht binnen. Alles ging perfect en na de vlucht had ik een voldaan gevoel! Maar natuurlijk kwam er ook nog een Hannover vlucht binnen. Dit was niet de laatste hij komt een week later ook nog binnen. Toen meteen 1 bezoekje gedaan. Daarna moest ik weer naar vliegveld voor een aankomst. Rond half 5 begon ik met bezoeken. Maar rond half 7 was ik alweer klaar. Dit was dus een rustige zaterdag voor me.

Zondag 12 September:
In de morgen mijn laatste grote bezoek aan Le Chene hotel. In dat hotel zitten altijd de meeste mensen. Ongeveer 15 per weekend. Dat is beter dan allemaal in verschillende hotels. Daarna moest ik nog naar een hotel heen waar ik nog nooit geweest was. Had het makkelijk gevonden. En verder had ik nog om 5 uur 2 bezoekjes en dat was het dan voor deze zondag. Mijn laatste drukke weekend was voorbij.

Maandag 13 September:
Het woord laatste hebben jullie al vaak gehoord in dit verslag! En nu gebruik ik het weer. Vandaag begon ik met mijn laatste Wolters meeting. Gelukkig kwamen er maar 3 mensen en was het zo voorbij. Toen kreeg ik een telefoontje van mijn collega in Jersey Tamara. Ze kwam een dagje over. Ik moest snel naar de haven om haar op te halen. Die dag hebben we met de bus rond het eiland gereden om haar van alles te laten zien. Rond 7 uur ging ze weer weg en ging ik weer naar huis.

Dinsdag 14 September:
In de morgen kon ik lekker uitslapen. Ik had vandaag alleen een aankomst om 5 uur. Mijn werk was nu echt zo goed als gedaan. En in de avond ging ik uiteten met de mensen van het vliegveld die daar werken bij de Informatie desk en Security. Het was een gezellige avond.

Woensdag 15 September:
In de morgen had ik eerst een bezoekje zoals gewoonlijk. Rond de middag ging ik met Stefany en Juliet naar stad. We moesten wat spulletjes halen. Ik moest wat cadeautjes voor mijn gastgezin en baas halen. Rond half 4 had ik mijn allerlaatste haven aankomst. De boot was mooi optijd en daarna ging ik de hotels bezoeken. Na de bezoekjes ging ik naar Stefany om daar te eten. Ze had Nederlandse spaghetti gemaakt. Met Nederlandse saus dan van Honig! Na het eten was Arsenal op tv. Stefany ging haar boek lezen en ik ging fijn Arsenal kijken! Na de wedstrijd ging ik weer naar huis.

Donderdag 16 Septebmer:
Vandaag had ik vrij en ging ik eerst in de morgen met het kleinkind van oma en oma naar het huis van het kleinkind. Kon ik ook eens zien hoe het huis eruit zag. In de middag ging ik met Stefany naar stad. En in de avond had ik mijn laatste training. Het was een pittige training. Het was de laatste voor de competitie die op zaterdag zou beginnen.

Vrijdag 17 September:
Vandaag laatste dagje op kantoor werken! Er kwamen geen Nederlandse mensen in het weekend dus was het een stuk minder druk. Rond 4 uur was ik klaar op kantoor en kon ik naar huis. In de avond ging ik uiteten met het gezin van John mijn baas. We hadden dan ook in de eerste week gedaan en dus moesten we het nog over doen in de laatste week. Het was heel gezellig en John had ook cadeaus voor me. Heel veel dingen van Guernsey en natuurlijk een voetbal! Hij is wel leeg anders past hij niet in mijn koffer. Het was een hele leuke avond en rond half 12 was ik weer thuis.

Zaterdag 18 September:
Mijn eerste zaterdagmorgen sinds tijden dat ik niet meer hoef te werken. Er kwam nog wel een Hannover vlucht binnen maar die deed John voor mij. Ik had mijn 1e en laatste competitiewedstrijd met mijn team. Ik begon op de bank zoals van te voren al gezegd. Ze wilde met het team op elkaar inspelen. We kwamen eerst met 0-1 achter. Toen werd het 1-1, 1-2, 2-2, 2-3 en net voor rust 3-3. We gingen met gelijke stand de rust in. Na ongeveer 10 minuten na rust viel de 4-3 voor ons. Ongeveer een klein half uur voor het einde van de wedstrijd maakte ik mijn debuut in het Engels voetbal. Ik stond mid mid en 10 minuten voor tijd had ik de kans om de 5-3 te maken maar ik ging er slordig mee om. Gelukkig was het niet fataal en wonnen we met 4-3. Ze waren tevreden over mijn spel en zo nam ik afscheid van iedereen van mijn voetbalteam. Daarna moest ik voor mijn laatste keer gaan werken. 2 vluchten en 2 bezoekjes. Rond 6 uur was ik klaar en nu was het echt gedaan. Ik heb vakantie voor 6 weken!

Zondag 19 September:
In de morgen heb ik mijn kamer opgeruimd en ik had een grote zak met rotzooi. Na gestofzuigd en gedweild zag mijn kamer er weer mooi uit. Toen ben ik begonnen met mijn koffer in te pakken wat er alvast in kan. Rond de middag ben ik naar iemand van mijn voetbalteam gegaan om daar Manchester – Liverpool te kijken. Het was gezellig middagje met een spannende wedstrijd. En in de avond had mijn gastgezin een barbecue georganiseerd voor de hele familie van hun. Een afscheidsbarbecue. Het was een gezellig avond en nu kon ik ook eindelijk eens drinken. Normaal moet ik nog met mijn scootertje rijden.

Ja dit was het dan he! Ik hoop dat jullie allemaal heel erg genoten hebben van mijn verslagen hier. Ik heb hier wel heel veel geleerd op mijn stage. Een van de dingen waarom ik toch hierheen kwam is voor mijn Engels. Dat is heel veel verbeterd. Ook is mijn Duits ook nog eens verbeterd. En mijn scooter ga ik zeker missen. Ik heb er meer dan 6000 kilometer gereden. Zo veel rij jij er niet in een jaar he pap! Ook wil ik jullie natuurlijk bedanken voor het volgen van mijn verhaal en de reacties.

Vandaag ga ik eerst nog even naar kantoor de spulletjes terug brengen en daarna ga ik naar Juliet en ga ik nog voor de laatste keer naar stad. En vanavond ga ik nog uiteten met Juliet en Stefany.

En morgen om 10:25 vlieg ik vanaf Guernsey naar Gatwick en dan moet ik daar even wachten en kom ik om 16:30 in Dusseldorf aan!

Tot morgen!!!!!!!!!!!!

  • 20 September 2010 - 09:20

    Bianca:

    Hee Siebe!

    Gelukkig dat het allemaal zo goed bevallen is. Erg leuk om steeds weer te lezen hoe je het hebt gedaan en wat je allemaal elke dag doet.
    Nu even een paar weken rusten en aan het weer hier wennen.

    Gr bianca

  • 20 September 2010 - 11:26

    Leo:

    Hoi Siebe

    Fijn dat je morgen weer terug komt, de fiets staat al op je te wachten. Bedankt voor je mooie verhalen en dat je dat bij je volgende stage ook maar weer mag doen.
    Ik zal het deze keer kort houden, we zien je morgen toch.

    groetjes Leo

  • 20 September 2010 - 11:41

    Pap En Mam:

    Hé Siebe,

    Jao, nog maar eine nach slaope en den bis ze weer thoes. Weej zien keitrots det ze dien stage zoe good gedaon haes.

    Tot morgen in Düsseldorf!

    XXX
    Pap en mam

  • 20 September 2010 - 12:06

    Gertie:

    Ha Siebe,

    Nog ein nach slaope en den kumpse wir noa hoes. Weej kieke der noa oet! Kei leuk um dien verhaole te leze, maar nog leuker um ze van dich zelf te hure. En wat hesse het good gedoan op dien stage. Geweldig! We zeen os morge in Dusseldorf. Gooje reis en tot den.

    X Gertie

  • 20 September 2010 - 13:18

    Tim:

    Tot morgen meneer Munten.

  • 20 September 2010 - 14:02

    Jenny:

    Siebe!

    Leuk verhoal weer um te leaze en gelukkig ok de letste, kenne we 't morge allemoal van dichzelf huure ;)
    We zejn os morgenoavend um 19.59 :)

    Gojje reis!

    xxx Jenny

  • 20 September 2010 - 14:53

    Joep:

    Munten we zeen os morge !!!

  • 20 September 2010 - 15:15

    Pascal En Jordi:

    Siebe jong!!
    dit waas dus dien letste verslaag alweer.. tot morge jong!! en dan flink feeste;)

    Haije

  • 21 September 2010 - 10:44

    Ilse:

    Há Siebe,

    Het is eigenlijk toch nog best snel gegaan. Helaas heb je een aantal wedstrijden van psv moeten missen...Zaterdag ben je er weer bij! Ben benieuwd hoe het weer is om thuis te zijn, zal wel weer fijn zijn in je eigen bedje en weer met je vrienden en de vertrouwde omgeving. Geniet van je welverdiende vakantie en ik zie je zaterdag vast wel bij psv!

    xxx

  • 21 September 2010 - 20:00

    Mieke:

    Siebe,welkom thuis,Zie je Vrijdag.Geniet ervan Groetjes.

  • 22 September 2010 - 13:11

    Margriet Verbeek:

    Hé Siebe Welkom terug in Nederland, en meteen heel mooi weer, echt vakantie, geniet er maar van je hebt het verdiend. We schrijven weer tijdens je volgende stage :0) Groetjes van die van Akarton :o)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 23252

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: