Scootercerteficaat gehaald! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu Scootercerteficaat gehaald! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

Scootercerteficaat gehaald!

Door: siebeguernsey

Blijf op de hoogte en volg Siebe

26 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal!

Ik zit hier nu bijna een week en heb het uitstekend naar mijn zin. Gisteren heb ik mijn scootercerteficaat gehaald! Het was best moeilijk. Zaterdag had ik een training daarvoor van 4 uur. De training was volledig in het engels. De test was gisteren en die duurde 2 en een half uur. Ik had een ding wat minder gedaan, dat was over een witte lijn rijden maar verder ging het goed.

Meteen daarna ben ik met mijn scooter op pad gegaan naar het kantoor. Op het kantoor moesten we nog ff de laatste dingen regelen voor de gasten die aankwamen gistermiddag van Duitsland. Om 16:30 kwamen de mensen aan op het vliegveld. We hebben ze de enveloppen gegeven en konden met hun busje mee.

Vandaag moest ik al vroeg op want ik moest om 9 uur in het Jerbourg Hotel zijn aan de andere kant van het eiland. Toen we daar waren hebben we mensen welkom geheten en wat folders gegeven en dat lukte allemaal wel. We zijn daar ongeveer 5 a 10 minuten geweest. Verder had ik vandaag lekker vrije dag en zit ik nu in de woonkamer op de bank.

Tot snel!

Groetjes Siebe

  • 26 April 2010 - 15:12

    Bram:

    Proficiat jong!
    Nou lekker rond scheuren zeker, haha.

    Groetjes!

  • 26 April 2010 - 15:14

    Pascal:

    lekker jong, goad bezig!!
    nou kinse eindelijk die chickies doar achterop neme en noar ut strand bringe;)

    spreek dig

  • 26 April 2010 - 16:19

    Jos Lomm:

    Proficiat Siebe. Nu kan je daar eindelijk de buurt onveilig maken. Als je hier over de witte lijn rijdt, zit je op het midden van de weg. Dus volgens mij heb je het goed gedaan. Keep on scootering...

  • 26 April 2010 - 16:38

    Samira:

    Proficiatt Siebiee!

    &super gaod in 't Ingels! Kins't waal!

    Veul plezeer verder!

    xx

  • 26 April 2010 - 17:00

    Kenny Janssen:

    heeey siebke,

    goed gedaan jong, eindlijk mobiel en wel uitkijken voor witte lijnen hé

    gr. kenny

  • 26 April 2010 - 17:09

    Pap En Mam:

    Hoi jong!

    Good gedaon. Bin veurzichtig en dink waal aan die busse die aan de verkierde kant rieje....

    xxx
    Pap en mam

  • 26 April 2010 - 17:29

    Tim:

    Hahaha Siebe. Alsse un paar Engelse pintjes op hebs ken ut nou eenmaal gebeuren desse neet recht euver un witte lien kens rieje!


  • 26 April 2010 - 17:55

    Jenny:

    Ja now inderdaad doar de buurt onveilig goan maken haha ;)
    Fijn desse 't doar good noa dien zin hes!

    Groeten oet 't werme Miami Beach =D

  • 26 April 2010 - 18:36

    Simone En Joep:

    Gefeliciteerd met je certificaat!

    Groetjes Joep en Simone

  • 26 April 2010 - 19:50

    Leo:

    lekker scheure met diene scooter, en vergit neet te tanke hé.
    De tenkdop zit links. Hahahahahahahaha.
    Ik lis des tig al 10 minute gewerk hes, dus det scheure zal wal zoe veurbeej zien.
    Vuul plezeer en groetjes van Leo, Marion, Tom en Nienke

  • 27 April 2010 - 20:45

    Cynthia:

    Proficiat siebe!

    super gedaan! Fijn dat je het daar zo nar je zin hebt! nog veel succes verder!

    xx

  • 28 April 2010 - 10:42

    Vivian Muller:

    Haa siebe!
    ten 1e proficiat! ;)
    kei good gedaon..
    en gelökkig detse t dao zoe nao diene zin heas!
    we spreke os gauw weer!

    xxviv

  • 29 April 2010 - 17:48

    Oma:

    Hallo Siebe, ik bin beej dien pap en mam thoes. Ik gluif des ze dich waal good gewins haes. Is waal leuk hè. Wat ein water. Dalik kump Tineke ok nog.

    Haje, oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 23268

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: