1e week zit erop en nu begint het echte werk! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu 1e week zit erop en nu begint het echte werk! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

1e week zit erop en nu begint het echte werk!

Door: siebeguernsey

Blijf op de hoogte en volg Siebe

29 April 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,

Ik zit hier nu een week en heb het nog steeds helemaan naar mijn zin. Fijn met mijn scootertje over het eiland rijden. Donderdag ben ik samen met de andere reisleidster Milou uit Nederland naar het mooie eiland Herm geweest. Het was een heel mooi eiland maar wel vermoeiend want je kunt er alleen wandelen er is geen vervoer daar. We zijn daar naar toe gegaan omdat we dan weten waar we over vertellen als mensen er om vragen.

Gisteren kwam Catherine uit Jersey over en hebben we de hele dag uitleg gehad over hoe alles in zijn werk ging. Het was weer een vermoeiende dag alleen maar luisteren van 9 tot 4. Om 4 uur kwam er een vlucht uit Zwitserland aan met een man. Ik ben hem even van de luchthaven af gaan halen en verteld dat ik de volgende morgen om 9 uur zou bezoeken.

Vandaag moest ik dus eerst met mijn scooter naar Hotel de Havelet. Een mooi hotel en om 9 uur kwam de man in de lobby en zo heb ik hem meer informatie gegeven en een fiets gehuurd voor hem voor 7 dagen. Ik kreeg nog een compliment daar over mijn duits. Verder hebben we vandaag nog van alles geregeld voor zaterdag want dan komen er vanuit Nederland en Duitsland meer dan 60 mensen.

Morgen dus nog even druk op kantoor en zaterdag vliegveld dag. En volgende week woensdag heb ik mijn eerste echte vrije dag.

Tot snel weer

Groetjes Siebe

  • 29 April 2010 - 18:03

    Pap, Mam, Oma En T.:

    Hoi Siebe,

    Oma waas net dien veurige berichte aan 't laeze, steit d'r al weer wat niejs op. Bliej det 't dich noch steeds zoe good bevelt.
    Succes de kommende daag met al die drukte.

    Groetjes,
    Pap, mam, oma en Tineke (die zich zoe einzaam vult det ze heej maar koffie kump drinke).

  • 29 April 2010 - 18:13

    Gertie En Piet:

    Ha Siebe,

    Fijn desse het zo noa diene zin hes. Ich heb vandaag de veurige verslagen van dich mei noa opa en oma genomme. Ze vungen het erg leuk. De volgende weak neem ich ze mei now Jeu. Den kenne ze dich auch ein bietje volge. Veul suc6 van het wiekend! En geniet dervan!

    xxx

  • 29 April 2010 - 21:16

    Tim:

    Hey m8, sounds good!

    Moei desse dich zoe amuseers. Vuul succes zoatderdaag. Weej zulle probere te winnen veur dig!

    Groetjes

  • 29 April 2010 - 21:19

    Louis:

    fijn um te hure det ut good geit siebe, hej in velden nog niks geks gebeurd..allein wat spanning veur zat... maar we weite des dig dr met de gedachte bej bis..:P
    vuul plezeer verder.. en heet guernsey rovers al ein nieuwe aanwinst??

  • 30 April 2010 - 15:36

    Pascal @ Pekelinge:

    siebe jong, fijn dat ut goad geit doar, en datse al complimentjes kriegs, goad bezig!! nog vuul succes doar jong met ut echte werk!
    Haijee
    spreke os!

  • 01 Mei 2010 - 10:56

    Vivian:

    heee siebie,
    wat leuk detse t dao zoe nao diene zin hebs!
    aha en meneer van hensbergen is vast en zeker trots op dich, alse n compliment euver dien duits hebs gehad;) haha..
    hald dich rustig dao he!
    werk ze & succes
    xx viv

  • 01 Mei 2010 - 21:10

    Siebe:

    iedereen bedankt voor de reacties

  • 02 Mei 2010 - 21:01

    Fam Verlouw:

    Hoi Siebe
    Leuk om te lezen dat je het naar je zin heb.
    Goed hoor je scooter certificaat in een keer gehaald. Nou de zon nog gaan schijnen en het is helemaal super. Groetjes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 23270

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: