Zitten er al bijna 2 weken op - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu Zitten er al bijna 2 weken op - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

Zitten er al bijna 2 weken op

Door: siebeguernsey

Blijf op de hoogte en volg Siebe

03 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,

Wat snel zeg de eerste 2 weken zitten er al bijna op. 2 weken geleden was ik nu druk bezig met mijn koffer in te pakken. En 2 weken later heb ik het uitstekend naar mijn zin in Guernsey. De afgelopen dagen heb ik het druk gehad en 2 dagen lekker vrij gehad. Eerst vrijdag en zaterdag. Op vrijdag moesten we alle enveloppen klaar gaan maken voor de gasten die in het weekend kwamen en verder in de week nog gaan komen. Zaterdag moest ik er dus al vroeg uit want ik moest al vroeg op het kantoor zijn om de laatste voorbereidingen te treffen voor de dag dat er 3 vluchten aankwamen en 1 aankomst in de haven. Bij de eerste vlucht was het al niet goed geregeld met de bus van de nederlanders. Toen kwamen de duitsers een kwartier later. Er waren mensen die niet op de lijst stonden en voor sommige was de taxi er niet. Het was allemaal slecht geregeld maar daar konden wij niks aan doen.

En in de avond was het nog erger. De boot van Jersey zou eigenlijk om 19:10 aankomen. Toen kreeg ik een melding dat er anderhalf uur vertraging was. Dat was erg vervelend want het was al een lange dag en moest nog eten. Uiteindelijk om 20:30 kwam de boot van Jersey aan. Ik moest een nederlands gezin afhalen en een Duits gezin. Eerst kwam het nederlands gezin dat ging goed. Toen kwam het duitse. Een vrouw helemaal in paniek ze waren al hun 3 koffers kwijt. Ik dacht eej dat komt me bekend voor. Maar dat was zeer vervelend want de taxi stond netjes te wachten op hun. Toen ben ik met hun naar receptie gegaan voor het te melden op de haven. Maar toen kwam ik er achter dat ze geen engels konden. Dus moest ik alles vertalen. Dat ging wel goed. Uiteindelijk kon ik daarna naar huis de mensen zouden morgen hun koffers krijgen. Ik was thuis om 21:45. Een lange dag maar wel leerzaam.

Zondag had ik overdag vrij. s'avonds heb ik een rondleiding over het eiland gehad met David.

Vandaag maandag had ik overdag ook weer vrij en ben ik met de opa en oma gaan lunchen s'middags. Om 4 uur had ik een vlucht en moest 2 personen van het vliegveld afhalen. Dit ging gelukkig goed en was al snel weer thuis. Morgen is een drukke dag en ga ik voor het eerst trainen bij een voetbalclub. Ben benieuwd hoe dat gaat. Is al ruim 2 weken geleden dat ik een bal heb aangeraakt.

Maar woensdag heb ik lekker mijn vrije dag in de week en kan ik uitrusten van de zware dag die morgen komen gaat.

Iedereen bedankt voor de reactie's tot nu toe.

En ik spreek jullie snel

Groeten uit Guernsey

  • 03 Mei 2010 - 21:40

    Gertie :

    Ha Siebe,

    Wat ein gedoe, zeker as der van alles neet klopt. Now kump dien ervaring met koffers die kwiet zien wel weer van pas. Dich spriks oet ervaring. Des dich 2 weken genne bal aangeraakt hes is neet te geluive, maar veul suc6 morgen beej dien nieje club. As ich in augustus kom en de mos den voetballe kom ich zeker kieke, de wets wie leuk ich det ving, maar veur dich doon ich det. Hiel veul groetjes auch van Piet
    xxx Gertie

  • 04 Mei 2010 - 08:24

    Kenny Janssen:

    Heey siebe,

    leuk om te horen dat je het naar je zin hebt.
    ik vertrek zondag a.s. naar België toe om daar bij Van der Valk stage te gaan lopen.
    heel veel plezier.

    gr kenny

  • 04 Mei 2010 - 08:26

    Pascal M:

    Siebe jong!
    gelukkig dat ut goad geit be dig!! we misse dig wal al huur!! succes met voetballe doar hé! en dan wal kampioen were.., helaas is det be ivo net neet gelukt, ik zit nou ouk op de camping en mot tot zondag werke, dan heb ik vree tot woensdaag, dus dan goan ik ffkes noar hoes! dus det is wal lekker! spreak dig wal weer !! succes verder!!

  • 04 Mei 2010 - 09:24

    Iris:

    Leeve Sieb.
    omg wat ein verhoal, wal super knap van dich huur!en super leuk desse geis voetballen doar! Makse auk snel nieuwe vrinden.
    ik vertrek donderdaag noa Amerika, begin nou wal echt super zenuwachitg te wuren. half jaor is toch wal lang...
    Mja hopelijk wuuurt het gewoen gans amazing!

    x

  • 04 Mei 2010 - 10:59

    Joep:

    schoen verhaol siebe. wuurt wal hoegtied detse weer geis voetballe want dig en 2 weke zonder voetbal det kin noatuurlijk neet. laot maar us zeen wean Siebe Munten is!

    gr.

  • 04 Mei 2010 - 11:17

    Tim:

    Druk, druk, druk leas ik. Gelukkig hebse ouk genog vreeje tied, kense dan oetruste.

    Vuul plezeer met de ierste training en met het vervolg van de stage.

    groetjes

  • 04 Mei 2010 - 11:17

    Tim:

    oh joa ouk de groetjes van Els en Cor.

    PS: wannier komme dr at foto's op?

  • 04 Mei 2010 - 14:26

    Simone:

    Neafke!

    Wat good det de tied zoe snel veurbeej geit en detse ut daor zoe nao diene zin hebs!
    Maar wat ein gedoe hebse al meigemak zeg, maargoed auk die dinger kinne gebeure he hihi..

    Geniet lekker van dien welverdiende vreeje daag morge en bin beniejd nao dien volgende verhaal.

    Groetjes Simone

  • 04 Mei 2010 - 15:44

    Kevin:

    Hoi Siebe.
    Ik ben bij Vince geweest. Dat was erg leuk. Ik ben bij de talenten dag bij vvv geweest en heb met Garcia, Drost, Calabro en Boymans gevoetbalt. Veel plezier met het trainen. Hoe heet de club en welk rugnummer heb je? Veel succes met je stage. Groetjes Kevin (Ook van pap en mam)

  • 04 Mei 2010 - 16:02

    Pap En Mam:

    Hé Siebe,

    De haes 't d'r maar druk meij. Maar baeter as des ze niks te daon haes.
    Vanaovend lekker voetballe, eindelik unne kier, en dan morge relaxe. Vuul plezeer.

    xxx
    Pap en mam

  • 05 Mei 2010 - 21:20

    Jenny:

    Ha Siebe,

    Fijn desse 't dr zoe good noa dien zien hes, mos wal lange daag maken wie ik 't begriep.
    Wie geit 't now met dien ingels? Zal wal snel good goan of nejt?
    Wej zien nog steeds nejt aan 't werk. Volgende weak pas un kier, maar det lease wal in mien volgende blog.
    Vuul plezeer nog en hiel vul succes met voetballen, ma det zal vas wal good komme :)

    xx Jenny

  • 06 Mei 2010 - 20:56

    Carien En Peter:

    Hallo Siebe,
    Gertie heeft me jou site doorgemaild. Wat leuk dat je het daar zo naar je zin hebt. Klinkt ook leuk, lekker met het scootertje alles verkennen.
    Heel veel plezier daar, en geniet (tussen het werken door )ervan...
    Groetjes Carien en Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 23268

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: