De tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij!!

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

07 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heej allemaal,

Ik ben nu al 2 en halve week van huis en het lijkt net 1 week. De tijd vliegt echt voorbij. Dinsdag had ik mijn drukke dag in de week toen bleef ik maar naar aiport gaan en mensen afhalen. Alleen 2 mensen waren niet op komen dagen. Dat was wel fijna anders moest ik die s'avonds om half 9 nog gaan bezoeken aan de andere kant van het eiland.

Dinsdagavond heb ik voor het eerst getraind het was in Cambridge park. We hebben daar anderhalf uur een parijtje gespeeld. Ze vroegen al wanneer ik weg ging ik zei in September. Ze zeiden ohh wat jammer dan begint net onze competitie. Dat is wel jammer dat ik geen wedstrijden kan spelen maar ik vind trainen ook al leuk.

Woensdag was mijn vrije dag en heb ik lekker uit kunnen rusten.

Donderdag kwam de lijst binnen met de mensen die vanaf Zaterdag gaan komen. Het wordt een drukke week. Verder hebben we die dag al een planning gemkaat voor hoe de dag eruit ziet.

Vandaag hebben we de enveloppen klaar gemaakt voor de gasten die komende week gaan komen. Ik was om 3 uur klaar maar moest nog wachten want ik had nog een vlucht om 15:50 van Zürich. De vlucht was netjes optijd en de taxi was er. Ik vertelde dat ik ze vanavond half 8 zou bezoeken. Ze waren heel blij met hoe alles geregeld was en zagen al uit naar het bezoek. Eenmaal bij hotel Chalet aangekomen om half 8 een heel mooi hotel, heb ik er een uur gezeten en van alles verteld over het eiland. Ik kreeg zelfs nog thee van hun en het was heel gezellig. Alles in het DUITS!!. Het lukte goed en zo kon ik om half 9 eindelijk naar huis en gaan eten want had wel honger gekregen.

Ik ga zo maar eens naar bed morgen drukke dag. Komen 3 vluchten aan en nog in de avond in de haven een boot. Zondag is hier Liberation Day (Bevrijdingsdag) dat wordt hier groots gevierd en er is van alles te doen in St. Peter Port. Daar ga ik denk ik wel even kijken als ik tijd heb.

Ik was nog vergeten de foto's van het dagtripje naar Herm erop te zetten hier zijn ze alsnog: http://picasaweb.google.com/113429780604205159919/DagtripjeHerm#

Iedereen bedankt voor de reactie's en geef er nog meer want dat geeft me veel motivatie.

Tot volgende verslag

Groetjes Siebe

  • 07 Mei 2010 - 20:50

    Pap En Mam:

    Hé Siebe,

    Eindelik weer wat foto's. Zuut d'r waal moei oet dao. Zulle we volgende maond ok ens gaon bekieke. Netjes det 't dich zoe good aafgeit.

    Groetjes ok van Michelle, Ralph en Tineke.

    xxx
    Pap en mam

  • 07 Mei 2010 - 21:39

    Tineke:

    hoy neef
    fyn dat het zo goed bevalt daar hoef ik me daar geen zorgen over te maken.
    in myn dromen ben ik al op bezoek geweest by jouw. wat een geweldig mooi eiland is gernsey. kom zeker weer eens terug
    tot weer schryvens doei, je allesie, tineke

  • 07 Mei 2010 - 22:23

    Iris:

    Ha Siebe,
    ik bin blie desse zees des de tied snel geit, hopelijk geit det beej mich auk gebeuren! Neet det ik het neet leuk heb maar alles is nog zoe nieuw, en ik mis Guus toch wal ein bietje huul erg!
    Hald dich en de kins het Sieb!

  • 08 Mei 2010 - 08:01

    Pascal M:

    ga zo door siebe!!

  • 08 Mei 2010 - 08:29

    Gertie En Piet:

    Ha Siebe,

    De hebs het der maar drük mei, maar ja det is beter as desse niks te doon heis. Good van dich det het Duits zo good geit. Leuk um ilke kier dien verslage te leze! En eindelijk weer wat foto's. Opa en oma en Jeu kieke auch steeds weer oet noa dien verslaag. Oma bewaard ze allemaol en leut ze iederein leze.
    Suc6 weer met dien nieje gaste en tot schrieves.

    xxx


  • 08 Mei 2010 - 11:33

    Jos En Petra:

    Hoi Siebe,
    Leuk om te horen dat je het nog steeds naar je zin hebt. Leuke foto's, maar waar ben jij??? Je schrijft wel meer dan Jenny, die trouwens vanaf maandag een eigen appartement heeft met haar reisgenoten. Ook gaan ze vanaf vandaag beginnen met werken!!!
    Zien uit naar je volgende verslag.
    Groeten oet Lomm.

  • 09 Mei 2010 - 10:18

    Cynthia & Vivian:

    Heee siebie,
    heej ein berichtje van oet mallorca!
    gelukkig dets stig zoevuul te doan hebs! en de tied zal auk wal zoe snel goan umdetse de ganse tied euveral heer mos he??
    Amuzeer dich nog!
    Huul vuul groetjes & zon van os oet mallorca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 23265

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: