Gisteren Liberation Day een vermoeiende dag! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu Gisteren Liberation Day een vermoeiende dag! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

Gisteren Liberation Day een vermoeiende dag!

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

10 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heej hier ben ik weer!

Eerst wil ik even melden dat ik mijn terugvlucht heb geboekt. Ik kom 4 dagen later terug dan ik eerder zei omdat ik ook 4 dagen later ben begonnen. Ik kom terug op Dinsdag 21 September om half 5 op het vliegveld van Dusseldorf.

Zaterdag was dus een drukke dag. Ik was al vroeg op het kantoor om de laatste voorbereidingen nog te doen. Eenmaal op vliegveld aangekomen kwam de vlucht uit Nederland al heel snel. Een half uur later kwam de vlucht uit Hannover. In tegenstelling tot vorige week ging het deze week wel goed met taxi chauffeurs. We hadden naambordjes voor ze gemaakt en zo wisten ze waar ze moesten staan. In de middag moest ik alleen de vlucht van Frankfurt afhalen. Dat lukte ook zonder problemen. In de avond moest ik weer naar de haven toe een paar mensen ophalen. Deze keer natuurlijk weer niet zonder problemen. Een gezin kwam niet opdagen en zo moesten andere mensen weer wachten. Uiteindelijk is de taxi maar gewoon gegaan. Toen die avond heb ik eerst nog even gecomputerd en toen nog een film gekeken op mijn laptop in bed.

Zondag moest ik alweer vroeg op. Ik had om 9 uur een bezoek in St. Pierre Park. Ik moest nog gaan zoeken waar het was. Maar zonder veel problemen vond ik het makkelijk. Die mensen uitleg over eiland gegeven en tickets voor de boten naar Herm, Sark en Jersey dacht ik weer naar huis te kunnen gaan. Maar nee de mensen van gisteren belden. Ze waren aangekomen en hadden vandaag een Island Tour om half 10. Het was 5 voor half 10 en ik wist waar de bus vertrok. Ik tegen de mensen vertellen kom nu naar de Smith Street. En ik met mijn scooter naar de plaats rijden. Kwam ik eraan stond de bus net klaar om weg te gaan toen de buschauffeur verteld dat er nog mensen kwamen en daar kwamen ze aan. Ze waren me heel dankbaar.

Toen ben ik lekker naar huis gegaan en had de rest van dag geen werk. Ik ben toen met het gezin naar Liberation Day gegaan dat wordt hier groots gevier. We zijn om 10 uur gegaan. En ik was weer thuis om 9 uur. Het was een zware dag alleen maar staan maar wel leuk. De zusjes bij mij in huis moesten optreden eentje moest er cheerladen en eentje moest er zingen. Daar naar gekeken. En ook nog een grote optocht het leek wel een carnevalsoptocht er werd snoep gegooid alleen dan van uit legerwages. We zijn ook nog even in een engelse pub geweest. Toen ik thuis was ben ik meteen naar bed gegaan want was helemaal kapot en heb de klok rond geslapen.

Hier nog foto's van de optocht van gisteren en een foto van de hond van hier mijn grote vriend!: http://picasaweb.google.com/113429780604205159919/LiberationDay#

Ik spreek jullie snel

Groetjes Siebe

  • 10 Mei 2010 - 09:01

    Tim:

    Netjes.

  • 10 Mei 2010 - 09:10

    Kennybelgie:

    heey,

    mooie foto's en wat is die hond een schatje zeg.

    gr. Kenny

  • 10 Mei 2010 - 10:31

    Uncle Huub:

    Siebe,
    What's the name of your girlfriend overthere ???

  • 10 Mei 2010 - 11:27

    Pascal M:

    succces nog met dien stage doar!! zoe te hure kumpt det allemoal goad!!

    spreke os!

  • 10 Mei 2010 - 12:18

    Mevr. Bosman:

    Hoi Siebe,

    Wat leuk om te lezen dat het je zo goed bevalt en dan je al bijna verkocht bent aan de plaatselijke voetbalclub ha ha....Heel veel plezier nog daar en maak er een onvergetelijke tijd van!!

  • 10 Mei 2010 - 15:27

    Pap En Mam:

    Heej Siebe,

    Leuk des ze zoe trouw bliefs schrieve. Weej zien allein nog aan 't wachte op foto's van dich zelluf (op diene scooter bevoorbeeld, dien gasgezin en 't hoes. Laot dao ok ens wat van zeen.
    Geis ze morge weer voetballe?

    xxx
    Pap en mam

  • 10 Mei 2010 - 16:57

    Jos Baolder:

    Hoi Siebe,

    leuk des ze ut nao diene zin hees.
    Ik haop det ik morge net zonne gooie reisleider krieg op Rhodos.
    Vuul plezeer en euverwerk dich neet.

    gr Jos

  • 10 Mei 2010 - 18:01

    Gertie En Piet:

    Ha Siebe,

    Leuk wasse allemaol mei maaks. Ich kan mich veurstelle desse 's aovus op apegape liks. Wat pap en mam schrieve van die foto's vinge weej auch. Weej zoeje het oak leuk vinge um ens wat foto's van dien gastgezin te zeen. Noa hebse zon fijn toestelletje, laot os noch wat leuke foto's zeen. Asse morge geis voetballe veul plezeer en woensdag eine leuke rusdaag.

    xxx

  • 10 Mei 2010 - 19:43

    Simoon:

    Neefje!

    Zoe te huure hebse dr nou wal hendigheid in wie ut allemaol mot en werkt!
    Leuk leuk leuk
    Bin beniejd nao dien volgende verhaaltjes.

    Groetjes Simone

  • 11 Mei 2010 - 21:26

    Petra:

    Hoi Siebe,
    Je wordt al een echte prof hoe je omgaat met de toeristen, ga zo door.
    Ik zie wel geen foto's van jezelf en je gastgezin en waar je woont, dus zet je zelf ook eens op de "picture".
    Kijk uit naar je volgende verslag.

    Groetjes uit het regenachtige Lomm

  • 12 Mei 2010 - 18:08

    Tineke:

    ik wil bewyzen zien, volgens my zit je gewoon hier om de hoek dat gevoel heb ik. dus fotooooooooooos met jezelf erop, enz. vele groetjes van my, doei xxx

  • 12 Mei 2010 - 18:35

    Cynthia:

    Ha siebe fijn om te horen dat je het daar zo goed hebt ik heb het hier in mallorca ook erg naar mijn zin. Wat leuk dat je al een feestdag hebt meegemaakt ik ben benieuwd wanneer we dat in spanje hebben!
    succes!
    x
    x

  • 13 Mei 2010 - 06:44

    Angelique Collegapap:

    Hoi Siebe,
    wat een leuke site hebt je gemaakt!
    Voor my zelfs leerzaam en interessant.
    Ook erg leuk om te lezen,het ga je goed en veel succes!
    Mvg.angelique collega van pap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 23270

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: