Al bijna een maand hier!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu Al bijna een maand hier!! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

Al bijna een maand hier!!

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

14 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heej allemaal!

Ik ben nu al bijna een maand hier dat is al 1/5 van mijn stage die er bijna op zit. De tijd gaat nog steed snel voorbij want het lijkt net of ik hier pas 2 weken ben.

Verder is er deze week niet veel gebeurd. Maandag heb ik op kantoor gewerkt en waren al om 12 uur klaar. Maar ik moest nog wel terugkomen voor een vlucht om 4 uur. Van mij naar kantoor is ongeveer 20 minuten met de scooter. Op Dinsdag had ik eerst een bezoekje bij een hotel. Mensen waren tevreden wat informatie over het eiland gegeven en kon weer gaan. Verder op Dinsdag nog wat vluchten gehad en niet al te druk. En s'avonds weer gevoetbald. Woensdag was mijn vrije dag en ben ik naar St. Peter Port gegaan om wat spulletjes te kopen. En verder lekker thuis luieren.

Donderdag had ik eerst 2 bezoekjes en daarna nog op kantoor gewerkt. En in de middag had ik nog vlucht.

Vandaag was een vrij drukke dag op kantoor heb van 9 tot 5 enveloppen gemaakt mijn programma voor komende week gemaakt. En in de avond nog een vlucht en bezoek gehad.

Nu lekker nog even tv kijken en dan zo naar bed toe.

Morgen weer een drukke dag moet om 9 uur op kantoor zijn en komen veel Nederlanders en Duitsers aan op het vliegveld tot 12 uur. Dan kan ik even naar huis voor te lunchen en moet in de middag weer naar het vliegveld voor weer een groep Duitsers. Daarna nog naar de haven mensen afhalen en dan tot 9 uur nog 2 bezoekjes dus morgen heb ik het lekker druk. En komende Dinsdag ga ik naar Sark toe. Dat is een eiland op 40 minuten varen van hier en ik ga daar met 30 Duitse mensen een excursie tour. Ik assisteer de hoofdreisleider want dit is mijn eerste keer op het eiland.

Verder hoop ik nog dat IVO A1 morgen promoveert!! haha.

Hier nog wat foto's van MIJZELF (voor degene die dat wilde) en van het huis en mijn scooter:
http://picasaweb.google.com/113429780604205159919/HetHuisEnFotoSVanMijzelf#

Dit was het alweer!

Groetjes Siebe

  • 14 Mei 2010 - 19:51

    Samira:

    Haaa Siebie!!

    Waat good om te heure dat 't dich daor zo good geit!! &wat ein leuke foto's! hihi

    Spreake os sjnel weer!

    xx

  • 14 Mei 2010 - 21:55

    Pascal M:

    sieebe jong! nog steeds fijn um te hure dat ut allemoal gaod geit!! tot snel!!

  • 14 Mei 2010 - 22:25

    Leo:

    Hoi Siebe

    "t Zijn wel leuke foto's, maar van je scooter is weinig te zien.Ik zie wel 2 spiegels maar kan niet zien of er een trekhaak achter zit voor een karretje voor al je enveloppe.Wel heb je 'n aardig golfkarretje. Ik hoop alleen voor jou dat de golfbaan niet te ver weg is. O ja, Tom is kampioen geworden.
    Tot schrijfs; groetjes fam Munten, deelensingel

  • 15 Mei 2010 - 04:57

    Jenny:

    Hej Siebe, wat leuk um te huure det t dich nog steeds good bevelt! Wat mosse now eigenlijk doon met die enveloppen? Zeas wal steeds enveloppen maar wat zit erin ? :P
    Leuke foto's en zuus dr good oet op diene scooter!! :)
    Vuul succes nog en spreake os wal weer.

    x van dien nichtje oet t zonnige Miami!!

  • 15 Mei 2010 - 10:01

    Niels:

    Fijn det ut good met dich geit jong ! ;)
    Als se nog wat vreje tied hebs kins se door nog in de kas werke, hahaha

    Vuul plezeer verder nog

  • 15 Mei 2010 - 11:35

    Pap En Mam:

    Hoi Siebe,

    Eindelik zeen we dich weer ens, we ware dien waese gans kwiet. Zuus d'r nog good oet.
    Vandaag zeen we heej eindelik de zon weer ein bietje, maar is nog steeds fris heej.
    Vuul plezeer volgende waek op Sark, en succes met alle nieje gaste.

    xxx
    Pap en mam

  • 15 Mei 2010 - 12:28

    Siebe:

    in die enveloppen motten folders en allemoal det erin en van fietsverhuur, welkomsbrief enz.

  • 15 Mei 2010 - 13:23

    Jos En Petra:

    Ha die Sieb,

    Leuke foto's. Waren alweer vergeten hoe je eruit zag. Hadden ze daar geen oranje scooter? Je weet wel, WK.
    Veel plezier volgende week dinsdag op Sark. Tot de volgende keer.
    Groetjes oet Lomm.

  • 16 Mei 2010 - 17:05

    Piet En Gertie:

    Ha Siebe,

    Leuke foto's! En leuke zusjes hebse doa. Het waas wir leuk op de camping van het wiekend, allein de ierste daag waas het erg koad. Ze misse dich waal doa. Bin beniët wie het eiland Sark is. Ich verheug mich er al op um in augustus te komme.
    x Gertie

  • 16 Mei 2010 - 19:33

    Tineke:

    siebe wat ben je toch een stuk knapper geworden ongelooflyk wat een zonnebril en blote benen toch allemaal kunnen doen. ik zag de tractor in de tuin staan, pas maar op dat ze je niet als tuinman gaan gebruiken.de jongens komen regelmatig naar huis, dat kan als je in nederland bent. ben vandaag met je pappie wezen toeren. met de motor richting belgie. is altyd weer leuk. het gaat je goed, en tot de volgende keer. xxxxtineke

  • 18 Mei 2010 - 14:02

    Jordi:

    ik mis dich :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 23273

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: