Die vervelende Taxi's en dagtripje naar Sark! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu Die vervelende Taxi's en dagtripje naar Sark! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

Die vervelende Taxi's en dagtripje naar Sark!

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

18 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heej iedereen!!

Er is weer een hoop gebeurt de afgelopen dagen hier!

Ik begin bij Zaterdag. Ik moest al vroeg op kantoor zijn en daarna meteen naar de luchthaven. De Nederlandse vlucht was optijd en de Duitse vlucht die een half uur later zou komen kwam een half uur te vroeg dus dat was heel vervelend voor die mensen want hun bus was er nog niet. Uiteindelijk hebben de Duitsers een uur moeten wachten op de bus dus ze werden op een gegeven moment heel ongeduldig.

In de middag was ik lekker vrij en kon ik goed uitrusten voor de avond. Verder heb ik toen nog te horen gekregen dat mijn voetbalteam IVO A1 gepromoveerd was en daar was ik natuurlijk blij mee!!!!

Rond 5 uur kwam er weer een vlucht aan dus ik naar het vliegveld gegaan. Kom ik er aan is het vliegtuig een uur vertraagd. Toen eenmaal het vliegtuig was aangekomen had ik nog 2 andere vluchten van te voren gehad met alleen 2 gezinnen erin. Was er weer eens geen taxi geregeld voor 4 personen. Toen een taxi geregeld maar ik moest gaan naar de haven voor een nieuwe aankomst. Dus bij Info Desk gezegt dat deze mensen op een taxi wachten en zei zou er op letten dus dat was geregeld.

In de haven was alles goed geregeld. De taxi was optijd. De boot was op tijd dus geen stress daar.

Toen begon ik aan mijn eerste bezoekje. Bij een bezoekje moet ik de klant info geven over het eiland of tickets geven voor dagtripjes. Maar toen ik bij het eerste bezoekje was ik had nog 10 minuten belde het Grange Lodge hotel op. Er waren mensen verkeerd afgezet door de TAXI. Dus ik snel naar Grange Lodge gereden lag toch om de hoek. En taxi geregeld voor de mensen naar hun goede hotel. De taxi bezorgde me die avond niet veel plezier. Toen weer net optijd bij bezoekje. Geen problemen daar maar bij 2e bezoekje moest ik 2 familie's bezoeken. Een familie kwam niet opdagen en deed ik dus mijn verhaal voor andere familie en wilde ik net weg gaan. Raad eens wie er aan kwam. Ja de andere familie dus. Opnieuw verhaal kunnen doen en daarna lekker naar huis eten. Ik was om half 10 thuis.

Zondag de dag erna had ik 9 uur s'morgens al een bezoekje en verder de dag vrij tot in de avond half 9 toen had ik nog een vlucht.

Maandag was een redelijke drukke dag. Ik begon om 11 uur met een vlucht en moest toen snel naar haven voor een aankomst. Toen ik op de haven was werd gezegd dat het een uur vertraging had. Dus ik een uur later terug. Had het nog een uur vertraging. En steeds verder en het kwam maar niet. Dus ik weggegaan en de taxi gebeld dat ze de mensen af moesten halen. Want ik moest al weer op luchthaven zijn voor mensen af te halen. Geen probleem daar en daarna lekker naar huis. In de avond nog 2 bezoekjes die gingen snel en kon ik daarna om 8 uur lekker eten.

Vandaag ben ik naar Sark gegaan. Een van de 2 eilanden die bij Guernsey liggen. Ik vind het een mooier eiland dan Herm dat is het andere kleine eiland voor de kust. Ik moest om 9 uur bij een hotel zijn want ik had 19 duitsers onder mijn hoede vandaag. Het ging best goed en we hebben daar een tocht in de koets gemaakt en dat was heel mooi. Verder hadden we nog vrije tijd daar en ben ik lekker in de zon gaan liggen in een hangmat. Heb nu wel een beetje een rood gezicht. Maar dat wordt hopelijk nog bruin.

Foto's Dagtripje Sark:http://picasaweb.google.com/113429780604205159919/DagtripjeSark#

Vanavond weer gevoetbalt. En had eigenlijk bezoekje maar die had afgezegt. Morgen is eigenlijk mijn vrije dag maar ik moet nog wat dingen regelen en heb nog een vlucht dus nog wat te doen. Maar ik kan uitslapen dus dat is al goed.

Ik zit hier morgen officieel een maand.

Spreek jullie snel weer

Groetjes Siebe

  • 18 Mei 2010 - 22:38

    Pascal M:

    siebe jong!! taxi's noeits aan beginne, vuul te deur! haha, moeie foto's!! spreak dig wal weer!!
    Haijee!

    suces verder!

  • 19 Mei 2010 - 14:08

    Bianca Stoffels:

    Haaa Sieb!

    Zean waal allemoal mooie eilanden doar... Echt mooie foto's was se allemoal hes gemaakt!
    Geniet van diene tied doar!


  • 19 Mei 2010 - 15:42

    Pap En Mam:

    Hé Siebe!

    Zuut d'r erg moei oet dao op Sark. Motte nog maar ens bekieke wat weej gaon doon as we dao zien. Hebbe d'r wel vuul zin in. Nog efkes en den zien we al dao.

    xxx
    Pap en mam

  • 19 Mei 2010 - 16:04

    Oma:

    hoi Siebe, dien mam die help mich zoedet ze auk van mich wat te huure kries. Ik bin vandaag gewaes kiene en heb bonbons gewonne. Ik gluif det 't heej now zomer wurdt want 't wurdt al ein bietje wermer. Ik heb in de tussentied ein huurapperaat gekrege, en now huur ik alles weer. Schienbaar haes ze 't toch wal nao de zin now ik dit allemaol gelaeze heb. Tot september, den zeen we dich weer.

    Oma

  • 19 Mei 2010 - 16:13

    Jos Baolder:

    Ha Siebe,

    waas gaer ene kier gekomme maar helaas, zeker als ik zeen wie moei det ut dao is.
    Vakantie waas good, taege de 30 gr waas ut.
    nog vuul plezeer en succes.

    Groetjes Jos

  • 21 Mei 2010 - 10:07

    Gertie :

    Ha Siebe,

    Wat ein leuke foto's, het zuut der sjiek oet op Sark. Dao wil ich waal heër as ich kom! Morge is het alweer zoaterdaag, ich hoap det het dit wiekend allemaol good geit met die aankomste en met die taxi's. Suc6 ermei en tot schrieves

    Groetjes auch van Piet

    xxx Gertie

  • 21 Mei 2010 - 11:18

    Jos En Petra:

    Hoi Siebe,
    We zijn gisteren terug gekomen van een korte vakantie naar Friesland en de Veluwe.
    De foto's van Sark zijn erg mooi en nog proficiat met de promotie van de A1.

    Groetjes uit het zonnige Lomm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 23272

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: