Lekker warm weer en vervelende Duitsers - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu Lekker warm weer en vervelende Duitsers - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

Lekker warm weer en vervelende Duitsers

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

24 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heeej!

Hier weer een verslagje van mij!

Ik zit hier nu bijna al 5 weken en dat betekent dat ik al op 1/4 van mijn stage zit bijna. Woensdag was eigenlijk mijn vrije dag maar door drukte moest ik nog even wat mensen afhalen van het vliegveld. Donderdag moesten om 11 uur bij een Congres zijn. Daar zagen we onze baas van Jersey ook weer en zagen we nog meer bekende mensen en hebben we mensen ontmoet van Duitse en Nederlandse Touroperators. S'middags had ik nog een vlucht en s'avonds nog een bezoekje bij de mensen.

Vrijdagmorgen begon ik met 2 bezoekjes bij mensen. En daarna ben ik naar kantoor gegaan waar de enveloppen voor volgende week klaar maakten. In de enveloppen doen we informatie over fiets en autoverhuur over herm en sark en kaart van de map en een island tour. En ook nog een welkomsbrief.

Toen ik dat gedaan had moest ik naar het vliegveld 3 gezinnen ophalen. Alleen de vlucht kwam en ze zater er allemaal niet bij. Ik vragen aan informatiedesk en de mensen hadden de vlucht gemist vanuit Jersey en ze wisten niet welke vlucht ze nu zoude nemen. Heb de enveloppen maar aan recpetie afgegeven en gezegd dat ze me maar moesten bellen wanneer ze aankwamen. Toen om 8 uur kwamen ze eindelijk aan en gelukkig hoefde ze allemaal geen bezoekje naar zo'n lange reis.

Zaterdag was zo als gewoonlijk weer een zware dag. Het begon weer om 9 uur met de vlucht van Rotterdam en Hannover. Bij de nederlandse mensen waren wat extra mensen maar dat zijn we wel gewend. Naar de vlucht moest ik naar de haven toe om 12 uur. Daar heb ik nog 4 mensen afgehaald en daarna kon ik lekker voetbal kijken op tv in huis. Maar om 4 uur moest ik al weer naar het vliegveld. De vlucht van Frankfurt kwam. Ik moest 30 personen alleen ophalen. Alles ging wel goed gelukkig.

Daarna had ik een bezoekje met een nederlander hij was alleen. Ik snap niet waarom mensen alleen op vakantie gaan is toch niet gezellig. Maar hij was op zoek naar Papegaaiduiker en die kon je vinden op zo'n eiland bij Herm blijkbaar. Leer ik ook nog wat over de eilanden. Daarna had ik afgesproken om bij Milou zijn gastgezin de Champions League finale te kijken. Alleen heb er niet veel van gezien door vervelende mensen. Net toen ik van het bezoekje naar het huis wilde gaan belde er Duitsers op. Ze waren niet tevreden over het hotel en ze vroegen of ik nu wilde komen. Dus ik snel erna toe gaan en daar kwam ik aan. Ze hadden een te kleine kamer en Wolters (Touroperator) had gezegd dat het een 3 sterren hotel was en het is een 2 en half sterren hotel. Ze wilde meteen naar een ander hotel zeide ze. Naar lang overleg uiteindelijk toch maar andere kamer bekeken en die hebben ze toch maar genomen tegen hun zin in meen ik. Daarna dacht ik fijn naar huis te gaan maar nee. Mevrouw en Meneer wilde nog een auto huren. Ik zei is het goed als ik u morgenvroeg terug bel. Zeide ze uiteindelijk ja is goed. Ze zeide wel nog we willen wel een nieuwe auto die niet ouder is dan een jaar. Kun je zien hoe verwend die mensen zijn. Daarna kwam ik aan bij gastfamillie van Milou en ze was er nog niet ze was met gasten naar het ziekenhuis iemand had wat aan zijn oog. Het was al rust bij het voetbal. Toen belde ze op of ik de telefoonoplader wou brengen want die had ze hard nodig. Dus ik ook naar ziekenhuis gegaan en oplader gegeven. En toen weer richting gastgezin van Milou gegaan. Ik heb de laatste 20 minuten van het voetbal kunnen zien. Achjaa voor een noodgeval heb ik het wel over maar voor die vervelende duitsers niet.

Zondag heb ik niet veel gedaan lekker over het strand gewandeld en een vlucht afgehaald en wat bezoekjes gehad.

Vandaag hetzelfde gedaan als gister ook niet veel bijzonders.

Morgen ook weer een rustige dag en dan weer richting het weekend.

Tot volgende week

Groetjes uit het warme Guernsey

  • 24 Mei 2010 - 21:40

    Gertie En Piet:

    Ha Siebe,

    Leuk verhoal weer! Ja auch lastige klanten goan op vakantie, maar gelukkig zien de meiste minse waal leuk en teveeje. Ja en des dich voetballe mos misse zal de komende weken auch waal dukker gebeure. Den kom ich waal um minse aaf te hoale en probleme op te losse..
    De wets ich hoaj zoooveul van voetbal ha ha. Weer ein fijne week en hiel veul suc6! Groetjes oet het werme Boalder x

  • 24 Mei 2010 - 21:46

    Leo:

    Hoi Siebe

    Het valt niet altijd mee met die duitsers he. Ben blij voor je dat je af en toe ook 'n rustige dag hebt. Met al die rare dingen leer je wel het meest. Hou je taai en tot over 120 dagen.

    groetjes Leo.

  • 25 Mei 2010 - 08:11

    Tim:

    7, leuk verslagje weer!

    Zo te zien vliegt de tijd voorbij. Dat is een goed teken. Veel succes verder met de vervelende klanten.

    Groeten

  • 25 Mei 2010 - 08:40

    Fran Geven:

    Leuk je verhalen te lezen. Ben ik weer op de hoogte. Zal nog eens vragen of ik niet een dagje mag komen om met je mee te "brommeren". Let je op je taken, kijk even je ze allemaal kan aftekenen met je werkzaamheden.
    groetjes en tot gauw.

  • 25 Mei 2010 - 09:43

    Pascal Mann:

    stomme duitsers!

  • 25 Mei 2010 - 10:35

    Jordi:

    ik mis dich

  • 25 Mei 2010 - 10:36

    Fam. Mann:

    Siebe, wat vervelend die duitsers toch maarja daar leer je wel weer van moet je maar denken.

    Veel succes nog en de groetjes van familie mann

  • 25 Mei 2010 - 11:41

    Bianca Stoffels:

    Ha Siebe...

    Op dien volgende stage hes se gein last van duitser det maar snel juli is dan kriegs se det ouch zeker te weite!

    Houj dich good doar!

  • 25 Mei 2010 - 11:49

    Fam Verlouw:

    Hoi Siebe
    Leuk je verhalen te lezen. Klinkt allemaal erg leuk.(op die duitsers na). Wat gaat de tijd snel, alweer 5 weken weg.

    Groetjes van ons allemaal

  • 25 Mei 2010 - 15:41

    Pap En Mam:

    Hé Siebe,

    Wat vervaelend det die Pruuse dich dae wedstried door de neus geboord hebbe, maar d'r zien ergere dinge. Heej is 't waer now ok eindelik lekker (wuurt wal weer minder geluif ik), allein hebbe weej gen strand, dus motte we maar door de tuin wandele. Euver twieë waeke kinne we det inhaole.

    xxx
    Pap en mam

  • 25 Mei 2010 - 16:55

    Jos En Petra:

    Hoi Siebe,
    Niet alle toeristen zijn tevreden, er zijn ook wel eens mensen die klachten hebben. Terecht of onterecht, maar in ieder geval heb je het nog goed naar je zin
    op Guernsey

    Groetjes oet Lomm

  • 26 Mei 2010 - 07:54

    Ron, Gerry En Vince:

    Ha die Siebe,

    leuke verhalen! Lastige mensen heb je overal, maar juist als je die tevreden weet te stellen, ben je goed bezig! Wat voetballen betreft: vanaf 11 juni t/m 11 juli bijna elke dag WK-voetbal, dus als je dan ook af en toe een wedstrijdje mist...
    Groeten, Ron, Gerry en Vince oet Wieert!

  • 14 Juni 2010 - 08:25

    Kim:

    Siebe, hesse now nog niks van mich gelierd op schoel? Duitsers zien gewoen vervelend!! Haha

    Halt dich doa en we zean os in November wear!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 23266

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: