The worst workday of my training period - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu The worst workday of my training period - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

The worst workday of my training period

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

06 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo allemaal,

Hier weer een verslagje!!

Ik begin bij maandag was het bank holiday dus had lekker vrij eigenlijk alleen moest even naar vliegveld om 4 uur zonder problemen.

Dinsdag toen ik wakker werd hoorde ik hele harde regen. Ik dacht neeeee! Had geen zin om door de regen 20 minuten te rijden. Uiteindelijk moest ik maar door de regen en kwam dus zeik en zeik nat aan op kantoor. Ik start de computer op en zie dat alle vluchten vertraagd zijn. Dus kon ik eigenlijk weer naar huis maar niet door de regen. Toen ben ik maar het kantoor gaan stofzuigen en schoon gaan maken. Toen het eindelijk droog was ben ik maar naar huis gegaan en op internet gekeken of ze wel kwamen. Op een gegeven moment zag ik dat alles geannueleerd was dus was ik klaar en kon ik zo bij de hotels langs om de enveloppen af te geven. Want ik wist niet wanneer ze nu binnen kwamen. In de avond heb ik weer lekker getraind gelukkig was het toen droog en ik vind het fijn dat ik hier kan trainen toch weer afleiding tussendoor. Over 2 weken hebben we een oefenwedstrijd.

Woensdag heb ik voor de familie gekookt. Ik heb wortelenstampot gemaakt met groeten en worstjes. En voor de kinderen pasta. Het was allemaal goed gegaan en ze vonden het heel lekker.

Donderdag en Vrijdag waren rustige dagen en ook niet veel gebeurd.

Zaterdag was een hele vervelende lange dag. Ik begin met de morgen dat was enige wat goed ging die dag met de 2 vluchten die binnen kwamen.

Toen had ik een uurtje vrij even en daarna moest ik naar de haven. 2 aankomsten. Ik kwam eraan en wat stond er op het scherm: de boot van Jersey anderhalf uur vertraagd en de boot van St. Malo 2 uur vertraagd. Ja lekker was dat dan dus maar lekker ijs gehaald en boven op dak gaan zitten wachten. Toen eindelijk de boot van Jersey aankwam was bijna iedereen er. 2 mensen kwamen later aan en ze waren 2 koffers kwijt. Dus snel geregeld en net voor dat de boot weg wilde gaan hadden ze nog de boot gevonden. Dus was heel opgelucht. De boot van St. Malo kon ik niet meer halen want moest naar het vliegveld. Toen ik op vliegveld kwam belde er mensen op dat ze bij hotel waren afgezet alleen het hotel had hun namen niet in systeem en het hotel was vol. Dus zat ik met een groot probleem. Ik moest mensen ophalen en dat regelen dus was even een stressige periode. Toen eenmaal snel een ander hotel geregeld kwamen de mensen binnen. En ja hoor er waren weer mensen bagage kwijt. Helemaal kwaad en ik ze maar rustig houden en ze zouden de bagage naar hotel brengen. Ik had ook nog een vlucht om 5 uur maar zag al dat hij vertraagd was naar 7 uur. Dus ik naar die mensen gaan van het volgeboekte hotel. En ze waren nog wel rustig gelukkig. Alleen ze hadden geen vakantie meer zeiden ze en ze gingen het liefst terug naar Duitsland. Toen even 20 minuten naar huis en kon ik weer naar Vliegveld daarna. Toen ik daar aankwam zag ik op het scherm vlucht vertraagd tot 9 uur. Oh nee he dacht ik. Had geen zin om naar huis te gaan en ben ik maar vrouw van desk gaan praten. Om half 8 begon British got Talent. En het was rustig op het vliegveld dus konden we dat fijn kijken. Dat gekeken tot 9 uur want de uitslag was wat later. Kwamen eindelijk de mensen rond kwart op 9. Toen werden er weer 2 gemist. Uiteindelijk kwamen ze eraan. En ja goed geraden. Ze waren hun bagage kwijt. Eindelijk zat het erop de vervelende dag maar die zitten er altijd tussen en hier leer je wel veel van. Toen nog even de uitslag van British got Talent gekeken met Security en Informatie Desk vrouw. En om 10 uur ging ik naar huis en ben meteen naar boven richting bed gegaan.

Vandaag had ik eerst bezoekjes en daarna haven aankomst. Alles ging goed gelukkig. Vanavond nog eerst een bezoekje dan nog even naar het vliegveld voor een aankomst. En dan weer lekker vroeg naar bed.

Tot volgende week!

groetjes Siebe

  • 06 Juni 2010 - 17:14

    Pascal Mann:

    nou nou,, wat vervelend tog! is ut be dig ouk zon lekker weer geweas? hee is ut rond de 24 grade de ganse week geweaas!! echt lekker!goan mig ff douche! en dan naor niels met zun alle volges mig, ik al ze doar de groetjes van dig doan!
    Haije en succes!!

  • 06 Juni 2010 - 18:11

    Fran Geven:

    Jeetje wat een dag. 't Klinkt wel dat je alles goed onder controle hebt? Volgens mij gaat het ook prima met je talen. Leuk je verhalen te lezen.
    Succes en veel plezier!

  • 06 Juni 2010 - 18:44

    Piet En Gertie:

    Ha Siebe,

    Met dien tale geit het bes good dink ik maar met dien Nederlands steeds minder. Kump zeker door alle drükte. Pap en mam zitte noa in St. Malo en morge en euvermorge op Jersey. Noch ff den zien ze beej dich. Weej winse euch ein paar kei gezellige daag samen. Veul plezeer en tot gauw

    x

  • 06 Juni 2010 - 19:43

    Jos En Petra:

    Je hebt wel eens van die dagen dat alles verkeerd gaat, maar ja alles is goed gekomen of niet?
    Over een paar dagen komen jouw pap en man, dus geniet van de tijd samen en laat ze maar alle leuke plaatsen van het eiland zien.

    Groetjes uit Lomm

  • 08 Juni 2010 - 06:23

    Simone:

    Wat een pechdag voor al die mensen, maar goed dat alles uit eindelijk goed is gekomen.. ofja.. goed? haha..
    Zulke dingen gebeuren wel eens maar dit was wel heel veel!

    Je hebt dus stamppot gemaakt haha niet mijn overheerlijke recept voor preischotel, FOEI!

    Geniet er lekker van als je ouders meekomen en dan lees ik snel je volgende berichtje weer.

    xx

  • 11 Juni 2010 - 11:14

    De Plangeiten:

    Hallo Siebe,

    Wij de hardwerkende collega's van je moeder zijn benieuwd of je moeder zich daar wel een beetje gedraagt??
    We wensen jullie een hele leuke tijd samen en doe je moeder de groeten!

    Groetjes Angela, Nicole & Anke
    en waakhond Marc

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 23273

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: