Drukke, gezellig week!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siebe Munten - WaarBenJij.nu Drukke, gezellig week!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Siebe Munten - WaarBenJij.nu

Drukke, gezellig week!!!

Door: Siebe

Blijf op de hoogte en volg Siebe

30 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Hoi!!

Vorige week maandag was ik in de ochtend en middag vrij. Stefany en Juliet hadden me gevraagd of ik mee ging de camping betalen van Juliet haar ouders en daarna naar het strand gaan. Dus hadden we rond half 12 afgesproken bij Juliet thuis en heb ik haar huis ook gezien. Daarna gingen we eerst naar de camping toe waar Juliet haar ouders blijven als die hier zijn. De camping lag midden op het eiland en dus moesten we wel nog zoeken. Ik reed het zo voorbij toen we er eenmaal waren en moest me dus omdraaien. Toen ze alles betaald waren zijn we richting Vazon Bay gegaan. Eerst zijn we naar Crabby Jacks gegaan. Dat is een restaurant waar hun 2 al vaker waren geweest en je kon daar lekkere frietjes eten. Dat dus gedaan en ze waren ook heerlijk. Toen zijn we richting het strand gegaan en heb ik gezwommen in de zee. Ik rende er meteen in want dan ben je meteen er van af want het water is best koud. Stefany kwam er voorzichtig in en Juliet had het te koud. Rond 3 uur zijn we gegaan want ik moest gaan werken. Had de vlucht van 15.50 uit Zurich. Was nog maar net optijd maar optijd is optijd. Daarna was ik al meteen klaar met werk en heb ik lekker thuis tv gekeken en gecomputerd.

Dinsdag had ik weer in de morgen vrij en moest ik weer mensen van de Zurich vlucht afhalen. In de middag zijn we weer met zijn 3e naar het strand geweest. We zijn nu naar Cobo Bay gegaan. Dat is meer een jongerenstrand. We zijn die dag alle 3 de zee in geweest en hebben zelfs een stukje gezwommen. Het water is echt koud en langer dan 1 minuut kun je er niet inblijven. Of ja ik in iedergeval. Om 3 uur moest ik weer gaan omdat ik moest werken. Eerst 2 vluchten afgehaald. En daarna moest ik gaan bezoeken. Ik vond het jammer dat ik niet kon trainen deze week maar het werk gaat toch voor. Daar ben ik hier tenslotte voor. Toen ik eenmaal thuis was, was ik helemaal kapot.

Woensdag heb ik niet veel bijzonders gedaan. Eigenlijk was het mijn vrije dag maar moest toch nog een vlucht doen en had ik deze week dus geen een vrije dag. De vlucht was alleen 2 uur vertraagd dus dat was even vervelend. Er was een probleem aan het vliegtuig. Verder die dag heb ik thuis lekker op de bank gelegen.

Donderdag begon ik eerst met een paar bezoekjes. Naar de bezoekjes ging ik even kijken in de grootste supermarkt van het eiland kijken. Het was niet normaal groot en kwam daar ook nog een bekende tegen. Stefany was er ook ze was boodschappen aan het doen. Ze moet voor haar zelf koken. Ik hoef dat gelukkig niet want het altijd heerlijk kom je terug van werk dat je eten klaar is. In de middag moest ik de vluchten van Alderney en Zurich afhalen. Daarna had ik nog een bezoekje. Ik moest wel ff snel zijn had bezoekje 6 uur en had een diner om 7 uur met mijn baas zijn vrienden. Toen ik bij bezoek kwam waren er meteen mensen aan het klagen. Ze hadden een kamer met zeezicht besteld. Hadden ze ook maar er was een noodtrap voor hun raam. Die je maar een beetje zag. Ik dacht echt van sjonge jonge. Uiteindelijk geregeld dat ze vanaf Zaterdag een nieuwe kamer krijgen was er nog een probleem. Ze hadden een huurauto besteld. Maar ze wouden niet betalen voor de extra verzekering. Die je altijd moet betalen. Ze zeide dat ze alles al betaald hadden. Dus ik Europcar gebeld en een afspraak gemaakt voor Vrijdag half 11 bij het hotel. Je kon al aan die mensen zien dat ze vervelende gasten waren. De man had in beide oren oorbellen van boven tot onder vol. En de vrouw zag er ook gek uit en gedraagde zich onbeschoft. Dus ik moest om 7 uur bij restaurant zijn en het was inmiddels al 10 voor 7. Ik snel naar huis gegaan om me om te kleden. Uiteindelijk was ik er rond 20 over 7. Ze vonden het niet erg dat ik te laat was volgens mij. Toen ik er was konden we aan tafel. Er waren ongeveer 20 man. Het was wel grappig. De gemmidelde leeftijd was 60 volgens mij maar dat maakt niks uit. De mensen waren heel nieuwschierig wat ik deed hier enz. Het was een gezellig avond en heb heerlijk gegeten daar.

Vrijdag was een drukke dag. Ik heb ten eerste iets heel belachelijks meegemaakt. Ik lag heerlijk te slapen om 5 uur ging me telefoon opeens. Hallo zei ik hij zo Hallo, Ja onze taxi is er niet. Hij was 10 minuten te laat. Ik snel Island Taxis bellen en hij zou komen. Ik lag weer heerlijk in slaap belt hij 10 na 5 bedankt voor het regelen. Toen zakte ik echt door de grond. Dit is toch belachelijk ik heb toch ook mijn prive leven. Ik begon s'morgens met 2 bezoekjes. Daarna snel naar kantoor om alvast planning te maken voor volgende week. Om half 11 moest ik dus bij Hotel Jerbourg zijn voor die vervelende duitsers. Ze wilden maar niet betalen. Uiteindelijk hebben ze toch alles betaald naar een uur gediscuseerd te hebben. De mensen konden geen Engels dus moest alles vertalen. Daarna snel terug naar kantoor om alles klaar te maken voor volgende week. Om 1 uur moest ik in de haven zijn voor een aankomst. Toen die mensen er waren ben ik snel weer terug gegaan naar kantoor en mijn werk afgerond. 10 voor 4 had ik weer vlucht van Zurich. Daarna nog vlucht van Alderney. En daarna kon ik starten met mijn 3 bezoekjes. Ik was thuis om 8 uur en heb dus bijna 12 uur gewerkt.

Zaterdag was weer een drukke dag. In de ochtend kwamen de vluchten van Rotterdam en Hannover weer aan. Gelukkig geen problemen. Daarna snel naar de haven voor 2 aankomsten. Daarna belde mensen op dat ik dringend moest komen naar hun hotel. Dus ik snel komen maar ik was vergeten te vragen waarom. Uiteindelijk ging het nergens om en kon ik naar 2 min weer naar huis. Om 2 uur was ik weer thuis. Toen vroeg Stefany of ik mee naar het strand ging voor een uurtje. Dus in de middag lekker even uurtje naar strand geweest. Toen moest ik weer naar luchthaven voor vlucht van Frankfurt. 40 mensen die aankwamen. Gelukkig ging alles goed. Daarna kon ik starte met bezoeken. En rond 8 uur was ik thuis. Om 10 uur had ik nog een aankomst in de haven die natuurlijk weer vertraagd was tot kwart over 11. Toen was ik laat thuis en kon ik snel naar bed want moest zondag vroeg op.

Zondag begon ik de dag met 2 bezoekjes. Om half 9 had ik het eerste bezoekje en daarna de 2e. Alles was goed en de tickets gegeven aan de mensen en daarna ben ik even naar tankstation Olie gaan halen voor mijn scooter. Had daar met Juliet afgesproken want we gingen s'middags met zijn 3e naar Herm. Toen even snel naar huis omkleden en daarna gingen we richting de haven. Ik had 2 gratis kaartjes kunnen krijgen omdat ik zo'n blaadje hebt dat ik een reisleider ben en gratis mag gaan dan met andere. Dus moesten we per persoon 3,50 betalen wat normaal 10,00 per persoon is. Op Herm zijn we naar Belvoir Bay gegaan. Een hele mooie baai en het was leuk daar. Ook rond de middag was er een meisje die flauw viel. Maar de ouders deden alles wat ze fout konden doen volgens ons. Ze weigerde water aan te nemen van andere, uit de zon te zitten, ruimte te geven, wat eten te geven. Domme ouders maar we zeide er maar niks van. Om half 6 gingen we weer terug en kwam ik erachter dat ik op een klein plekje op mijn enkel verbrand was. Vergeten in te strijken op dat plekje. s'avonds zijn we gaan uiteten bij Roberto's we wouden eigenlijk pizza maar dat hadden ze blijkbaar niet terwijl ze het een pizzatent noemen. We hebben veel gelachen die avond.

Maandagmorgen moest ik eerst 1 vrouw bezoeken. Na het bezoekje ging ik even mijn mail checken en daarna ging ik naar huis. Had de hele middag vrij. Om half 3 ben ik naar Juliet gegaan om Nederland - Slowakije te kijken. Stefany kon niet want ze moest werken. Juliet had al van alles gehaald zoals popcorn stokbrood en cola. Gelukkig had Nederland gewonnen en het was gezellig. Daarna had ik nog een uur voor ik moest werken en gingen we even de hond van haar gastgezin uitlaten. We zijn langs heel mooi cliffen gelopen daar. Om 6 uur begon ik met mijn 3 bezoekjes. Om 8 uur was ik lekker weer thuis.

Gisteren (dinsdag) kon ik eerst even uitslapen. Heb ik ook gedaan tot 9 uur. Hier kan ik niet lang uitslapen heb geen roloken op mijn kamer en dus schijnt elke morgen er licht doorheen. In de middag had ik 2 vluchten die aankwamen. Ze waren gelukkig optijd. Om half 6 had ik nog een bezoekje. Maar om kwart over 6 begon mijn training. Ik was nog net optijd. Dus heb ik weer lekker kunnen trainen. We stopte iets eerder voor Spanje - Portugal. Die heb ik samen met Opa hier nog thuis gekeken.

Vandaag (woensdag) Had ik weer een late start. Alle vluchten waren vertraagd in de morgen vanwege de mist. Maar mijn vlucht was optijd in de middag. Daarna de mensen bezocht. Toen ik thuis was kon ik meteen alweer gaan. Ik had een voetbalwedstrijd met mijn team. Ik was als een van de eerste daar. We begonnen om half 7. Ik heb de hele wedstrijd gespeeld. De eerste 20 minuten speelde ik achter de spits en de rest als rechtsmidden. We speelde op kunstgras en dat was wel vermoeiend ben nu helemaal kapot van de wedstrijd. We begonnen slecht en stonden al na 20 minuten met 2-0 achter. Voor rust werd het nog 2-1. Na rust werd het 3-1 en 3-2. We kwamen net tekort voor de overwinning. Maar ik was tevreden over mijzelf en de trainer gelukkig ook. Alleen had ik een keer moeten scoren want had wel drie goede kansen. Nu ga ik lekker slapen en morgen heb ik eindelijk lekker een dag helemaal vrij.

Groetjes !!!!

  • 30 Juni 2010 - 21:31

    Juul:

    Heej Siebe:D

    Wat een leuk verhaal weer! Haha strijken dat woord! wij zegen insmeren. En goed he dat wij niet hoeven koken! Vind het heerlijk om idd thuis te komen en je prakje staat al klaar. Wat zijn we toch verwende nesten!

    Ik zie je vrijdag:D voetbal en lekker uit eten met z'n drietjes! kan niet wachten

    liefs xx Juul

  • 30 Juni 2010 - 21:37

    Pascal Mann:

    Siebe jong, maar maar, score is ouk neet dien beste kwaltiteit he;) hadse de siebe-schaar motte doan, dan waasse verzekerd van un goal;) dien verhale wure wal steeds langer man!! haha, bin gister nog met julia, jordi, pap, mam ralph, joep en michelle be dien pap en mam geweas, heb ouk mien hoar doar loate knippe, milimeter weer!!
    we spreke os weer !!

    succes verder!
    en groete van Fam. Mann

  • 01 Juli 2010 - 13:04

    Margriet Verbeek:

    Hoi Siebe, Samen met je vader heb ik naar je reisverhalen gekeken en ik moet zeggen dat ik je erg stoer vind. Je hebt het helemaal voor elkaar! Je bent wel een echte zoon van je vader als ik kijk naar de meisjes waarmee jij op de foto staat, je hebt er kijk op ;0)
    Super zo"n leuke stage, geniet er maar van het is weer snel voorbij. Trouwens je vader is kei trots op je, en terecht!
    Groetjes van Akarton Venlo

  • 02 Juli 2010 - 13:15

    Leo:

    hoi Siebe

    Nu ik dit schrijf is het buiten 35.7 graden en over 1 uur moet Nederland tegen Brazilie voetballen. Ik hoop dat je je een beetje vrij kunt maken om ook te kijken. Het zou zomaar de laatste wedstrijd kunnen zijn.
    Is het bij jou ook zo heet?
    Zo ja, dan is het wel lekker rond crossen met je scooter. Verder heb je een mooi lang verhaal gemaakt ( tussendoor maar even koffie gepakt )en rare mensen heb je altijd en zal je ook altijd houden.
    Zo, nu ga ik me even douchen, daarna voetbal kijken en dan met de D jeugd op kamp. Intussen is het 36.4 graden.pfffffffffffff

    groetjes Leo.

  • 03 Juli 2010 - 10:24

    Pap En Mam:

    Hé Siebe,

    Fijn des ze 't zoe gezellig haes. Zuls ze zeen det de tied nog sneller geit.
    Nederland hads ze trouwes in de poule met 2-1 laote verleere van Brazilië! Now maak ik gaar gen kans mier. Maar is neet erg. Geis ze dinsdag weer gezellig same kieke?
    Euver twië waeke is pap d'r weer met Gert-Jan, schuut auk al op.
    Vuul plezeer.

    xxx
    Pap en mam

  • 05 Juli 2010 - 11:34

    Gertie:

    Hallo Siebe,

    Wat fijn desse het zoe gezellig hes! Heb vannach gedruimd det ich op Gueursey waas en het waas auch hiel gezellig. Jaommer det het eine druim waas, maar volgende moand... Ich verheug mich derop!
    Eine dieke knoevel
    Gertie x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage in Guernsey

Recente Reisverslagen:

22 September 2010

Ben weer thuis

20 September 2010

Het is voorbij!!

09 September 2010

Nog even genieten!

26 Augustus 2010

Nog minder dan een maand!

11 Augustus 2010

De laatste weken breken aan!
Siebe

Actief sinds 09 Maart 2010
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 23267

Voorgaande reizen:

20 April 2010 - 21 September 2010

Stage in Guernsey

Landen bezocht: